Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.

Wyłącz komunikat

 
 
politechnika
Cel i zakres MMR

 

 

Czasopismo Modern Management Review jest recenzowanym czasopismem naukowym, którego celem jest popularyzacja wyników badań naukowych i prac poglądowych w zakresie szeroko rozumianych problemów gospodarczych i społecznych, m.in. z dziedziny ekonomii, prawa, finansów, zarządzania, marketingu, logistyki, a także polityki, historii gospodarczej i nauk społecznych. MMR publikuje również recenzje książek naukowych.

Założeniem czasopisma jest stworzenie forum dyskusyjnego dla naukowców i praktyków z Polski i zagranicy, w ramach którego prezentowane są zróżnicowane aspekty współczesnego zarządzania. Artykuły publikowane w czasopiśmie zawierają wiele założeń oraz rozstrzygnięć teoretycznych, jak również wyniki badań, analizy, porównania i przemyślenia Autorów.

 


Wydział Zarządzania
al. Powstańców Warszawy 10, 35-959 Rzeszów,