Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Obowiązek informacyjny wynikający z Ustawy z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.

Wyłącz komunikat

 
 
politechnika
Podstawowe informacje
Poprzednia nazwa czasopisma: "Zarządzanie i Marketing"

Od 2013 roku zmiana nazwy na: "Modern Management Review" 

 
p-ISSN 2300-6366, e-ISSN 2353-0758
 
Od 2020 roku wersja elektroniczna czasopisma jest jego wersją ostateczną.
 

Wszystkie teksty zamieszczone w kwartalniku "Modern Management Review", dostępne są w pełnej wersji na stronie internetowej Czasopisma. Od numeru 19 (3/2012) zostały także wprowadzone identyfikatory cyfrowe (DOI: 10.7862/rz.2018.mmr.1) 

Zgodnie z wytycznymi MNiSW wdrażającego politykę otwartego dostępu do publikacji i wyników badań naukowych finansowanych ze środków publicznych, artykuły w naszych zeszytach są udostępniane na zasadach:

Open Access – CC BY-NC-ND 3.0 PL.

 

Jest to dziennik otwartego dostępu, co oznacza, że ​​cała treść jest dostępna bezpłatnie dla użytkownika lub jego instytucji. Użytkownicy mogą czytać, pobierać, kopiować, rozpowszechniać, drukować, przeszukiwać lub umieszczać linki do pełnych tekstów artykułów lub używać ich w jakimkolwiek innym zgodnym z prawem celu, bez wcześniejszego uzyskania zgody wydawcy lub autora.

 

W czasopiśmie Modern Management Review publikowane są artykuły o tematyce należącej do dziedziny nauk społecznych. Wiodącą dyscypliną są nauki o zarządzaniu i jakości.

  Pozostałe dyscypliny naukowe to: ekonomia i finanse oraz nauki o bezpieczeństwie.

 

Oprawa graficzna czasopisma od 2013 r.

 


 Oprawa graficzna czasopisma do 2012 r.

 


 


Wydział Zarządzania
al. Powstańców Warszawy 10, 35-959 Rzeszów,

Deklaracja dostępności | Polityka prywatności